שירות ולוגיסטיקה

 

 

קבוצת ח.י. רואה במתן אחריות ושירות מצוין ערך עליון.
באמצעות חברת ח.י. שירות ולוגיסטיקה, מפעילה הקבוצה מערך שירות נרחב למוצרים אותם היא משווקת. מערך השירות כולל מוקד שרות לקוחות, 3 מרכזים לוגיסטיים, מערך הובלה, עשרות טכנאים מוסמכים, ומעבדות תיקונים מתמחות.
בנוסף, ח.י. שירות ולוגיסטיקה פועלת ונותנת שירותי אחזקה, מעבדה ותיקונים גם לגופים חיצוניים כגון Nespresso, Midea ועוד.

אחסון ואספקה
קליטה ואחסון מוצרים, עבודות ערך מוסף - גיורים, הכנת הזמנות - ליקוטים, הפצות, שירות איסופים והחזרות ועוד.

מוקד שירות לקוחות
מוקד שירות לקוחות טלפוני (מבוסס CRM מתקדם) הפועל 6 ימים בשבוע למתן שירות איכותי ותמיכה טכנית מקצועית ללקוחות.

שירותי מעבדה
מערך השירות כולל עשרות טכנאים מוסמכים, מעבדות החברה ממוקמות במתחם איירפורט סיטי.

שירות עד הבית
טכנאים ומתקינים מוסמכים המגיעים לבית הלקוח, כולל התקנות מורכבות של מסכים מקצועיים לבתי עסק.

שירותים נוספים
עובדי Presale הפועלים מול ספקים בחו"ל וגופים מקצועיים בארץ לאפיון מוצרים וביצוע בדיקות לפני החלטה לרכוש ולשווקם בשוק המקומי.