אנו משתמשים ב-Cookies כדי לשפר את החוויה שלך. כדי לקיים ההנחיה החדשה של e-Privacy, עלינו לבקש את הסכמתך להגדיר את ה-Cookies. קבלת מידע נוסף.
בירור תוקף אחריות
תודה שרכשת את אחד ממוצרי הקבוצה.
איך מבררים את תוקף אחריות המוצר?
- בודקים שמדובר במוצר שיובא על ידי קבוצת ח.י.
- מחפשים את המספר הסידורי בגב/בתחתית המוצר או על הקרטון. במוצרי LG המספר הסידורי עשוי להופיע במקומות הבאים:
- בדופן הצרה של קרטון המסך, לצד הכיתוב S\NO
- במדבקה מאחורי המסך, לצד הכיתוב NO SERIAL
- לאחר ההפעלה, בלחיצה 3 פעמים על כפתור mute בשלט הטלוויזיה
- מוודאים שעל המדבקה מודפסות ספרות או שילוב ספרות ואותיות, ולשמאלן מופיעות המילים .S.N, Number Serial, NO Serial1 א S/N.
שימו לב, בעת הקלדת המספר הסידורי יש להקפיד על הקלדת אותיות קטנות וגדולות.
חשוב לדעת: ייתכן שיתקבלו נתוני אחריות לא מדויקים בגלל שדרוג זמני של המערכת, תודה וסליחה.
אם לא מצאת את המספר הסידורי, אפשר לפנות למוקד שירות הלקוחות בטלפון 6683*, בימים א׳-ה׳ בין 8:00 - 16:00
ובימי ו׳ וערבי חג בין 8:00 - 12:00
לא הסתדרת? לחץ כאן לעזרה.