בירור תוקף אחריות
תודה שרכשת את אחד ממוצרי הקבוצה.
איך מבררים את תוקף אחריות המוצר?
1. בודקים שמדובר במוצר שיובא על ידי קבוצת ח.י.
2. מחפשים את המספר הסידורי בגב/בתחתית המוצר או על הקרטון.
במוצרי LG המספר הסידורי עשוי להופיע במקומות הבאים:
* בדופן הצרה של קרטון המסך, לצד הכיתוב S\NO
* במדבקה מאחורי המסך, לצד הכיתוב SERIAL NO
* לאחר ההפעלה, בלחיצה 3 פעמים על כפתור mute בשלט הטלוויזיה
3. מוודאים שעל המדבקה מודפסות ספרות או שילוב ספרות ואותיות, ולשמאלן מופיעות המילים .1Serial NO, Serial Number, S.N או S/N
שימו לב, בעת הקלדת המספר הסידורי יש להקפיד על הקלדת אותיות קטנות וגדולות .
חשוב לדעת: ייתכן שיתקבלו נתוני אחריות לא מדויקים בגלל שדרוג זמני של המערכת, תודה וסליחה.
אם לא מצאת את המספר, אפשר לפנות למוקד שירות הלקוחות בטלפון 6683*, בימים א'-ה' בין 08:00 - 16:00 ובימי ו' וערבי חג בין 08:00-12:00