קבוצת ח.י. זכתה במדליית כסף בקטגוריית 'הטכנולוגיה בשירות השירות'

בתחרות היוקרתית ביותר בישראל למצוינות בשירות וחוויית הלקוח של המרכז הישראלי לניהול (המי"ל)
קבוצת ח.י. זכתה במדליית כסף על מהלך:
 LG OLED LEAGUE - משחק הניחושים שהוקם עבור המונדיאל בשיתוף עם SCORES365
לדברי מני דהן, מנהל תחום חוויית לקוח ודיגיטל בקבוצת ח.י.: "כקבוצה שחרטה על דגלה אסטרטגיית "הלקוח במרכז", גם השנה היה חשוב לנו לשמור על המסורת ולהתחרות בתחרות הגדולה והמשמעותית ביותר בישראל בתחום חוויית הלקוח. זכינו עם מהלך LG OLED LEAGUE שזה משחק הניחושים שהטריף את המדינה בתקופת המונדיאל, הלכה למעשה שינינו לחלוטין את חוויית הצפייה של כרבע מיליון משתתפים במשחק, שנכנסו במהלך החודש מעל 30 מיליון פעמים לאפליקציה. גם כשהמשחק היה גמור לחלוטין ואחת הנבחרות הובילה 4-0, המשתתפים ישבו וכססו ציפורניים עד שריקת הסיום כדי לראות מי בליגה הפרטית שלהם ניחש את התוצאה המדוייקת וזכה בניקוד כפול. כבוד גדול עבורנו להשתתף בגמר שנה רביעית ברציפות."

קבוצת ח.י. התמודדה השנה בשתי קטגוריות בתחרות השנתית למצוינות בשירות וחוויית הלקוח של המרכז הישראלי לניהול (המי"ל). בקטגורית הטכנולוגיה הגיעו לגמר וזכו במדליית כסף עם מהלך LG OLED LEAGUE - משחק הניחושים שהוקם עבור המונדיאל בשיתוף עם SCORES365. המשחק נחל הצלחה אדירה, נרשמו קרוב ל 250 אלף משתתפים לאפליקציה מה שהביא לחשיפה גדולה למותג וחיבור חזק עם קהל הלקוחות לאורך תקופת המונדיאל.
המהלך השני שהגיע לגמר הוא 'חמישי WOW' בקטגורית שירות לקוחות. פעילות של מוקד שירות הלקוחות, בכל יום חמישי בשעה 16:00, צוות המוקד עבר על פידבקים חיוביים ששלחו הלקוחות, יצרו עימם קשר אישי ודאגו לשלוח להם פינוק הטבה לשבת. 
כאמור הקבוצה זכתה במדליית כסף עם משחק המונדיאל, והפכה לאחת החברות המעוטרות ביותר בעשור האחרון בתחרות היוקרתית.

****
אודות קבוצת ח.י.
קבוצת ח.י. הוקמה בשנת 1986 ומעסיקה מעל 650 עובדים. הקבוצה כוללת 10 חברות בעלות פעילות ענפה במגוון רחב של תחומים: 
-יבוא והפצה של מוצרי חשמל ואלקטרוניקה לשוק הפרטי, העסקי והמוסדי. בין המותגים המיוצגים על ידי הקבוצה: LG, Hisense, Gorenje, Sandisk, WD, Nokia ועוד
-תכנון וביצוע של פרויקטים בתחום האנרגיה - פתרונות תאורת לד, מערכות מיזוג וייצור אנרגיה סולארית
-קמעונאות
-שירות ולוגיסטיקה
-נדל"ן