בירור תוקף אחריות

תודה שרכשת את אחד ממוצרי הקבוצה.

איך מבררים את תוקף אחריות המוצר?

1. בודקים שמדובר במוצר שיובא על ידי קבוצת ח.י. 

2. מחפשים בגב או בתחתית המוצר מדבקה עם מספר סידורי 

3. מוודאים שעל המדבקה מודפסות ספרות או שילוב ספרות ואותיות, ולשמאלן מופיעות המילים .1Serial NO, Serial Number, S.N או S/N

חשוב לדעת: ייתכן שיתקבלו נתוני אחריות לא מדויקים בגלל שדרוג זמני של המערכת, תודה וסליחה.

 

אם לא מצאת את המספר, אפשר לפנות למוקד שירות הלקוחות בטלפון 6683*, בימים א'-ה' בין 08:17:00 ובימי ו' וערבי חג בין 08:30-12:30