בירור תוקף אחריות

תודה שרכשת את אחד ממוצרי הקבוצה.

איך מבררים את תוקף אחריות המוצר?

1. בודקים שמדובר במוצר שיובא על ידי קבוצת ח.י. 

2. מחפשים את המספר הסידורי בגב/בתחתית המוצר או על הקרטון.

במוצרי LG המספר הסידורי עשוי להופיע במקומות הבאים: 

* בדופן הצרה של קרטון המסך, לצד הכיתוב  S\NO
* במדבקה מאחורי המסך, לצד הכיתוב  SERIAL NO
* לאחר ההפעלה, בלחיצה 3 פעמים על כפתור  mute בשלט הטלוויזיה 

3. מוודאים שעל המדבקה מודפסות ספרות או שילוב ספרות ואותיות, ולשמאלן מופיעות המילים .1Serial NO, Serial Number, S.N או S/N

שימו לב, בעת הקלדת המספר הסידורי יש להקפיד על הקלדת אותיות קטנות וגדולות .

חשוב לדעת: ייתכן שיתקבלו נתוני אחריות לא מדויקים בגלל שדרוג זמני של המערכת, תודה וסליחה.

 

אם לא מצאת את המספר, אפשר לפנות למוקד שירות הלקוחות בטלפון 6683*, בימים א'-ה' בין 08:00 - 17:00 ובימי ו' וערבי חג בין 08:30-12:30